Varer på lager sendes innen 1-3 arbeidsdager, betal senere med
INTERIØR

Du har ingen produkter i handlekurven.

Er det en skade eller mangel på varen du har mottatt? Da vil vi gjerne høre fra deg innen rimelig tid.

Hvordan gjør jeg en reklamasjon?

  • Som kjøper har du reklamert tidsnok om reklamasjonen skjer innen to måneder etter du oppdaget eller burde ha oppdaget feilen. Meld fra til oss på kundeservice@kalma.no så fort du oppdager en mangel på varen du har kjøpt. Det er viktig at e-posten inneholder både bilde og beskrivelse av feilen, slik at vi raskest mulig får behandlet din reklamasjon.

    Se reklamasjonsfrister i våre salgsbetingelser.

    Hent vårt reklamasjonsskjema, fyll ut og send inn til kundeservice@kalma.no.

Hva har jeg som kjøper krav på?

  • Retting eller omlevering

    Er varen skadet har du som kjøper rett til å få mangelen rettet eller få levert en tilsvarende vare til deg.

  • Passende prisavslag

    Om varen ikke blir rettet eller byttet til tilsvarende vare, har du som kjøper rett til å kreve et passende prisavslag for varen.

  • Heving av kjøpet

    Om mangelen ikke er uvesentlig og varens skade ikke er rettet eller byttet, har du som kjøper rett til å heve kjøpet.

Vil du vite mer om våre salgsbetingelser?

Ønsker du å kontakte oss?
Vi hører gjerne fra deg!