Reklamasjon
Er det en skade eller mangel på varen du har mottatt? Da vil vi gjerne høre fra deg innen rimelig tid.
Hvordan gjør jeg en reklamasjon?
Som kjøper har du reklamert tidsnok om reklamasjonen skjer innen to måneder etter du oppdaget eller burde ha oppdaget feilen. Meld fra til oss på kundeservice@kalma.no så fort du oppdager en mangel på varen du har kjøpt. Det er viktig at e-posten inneholder både bilde og beskrivelse av feilen, slik at vi raskest mulig får behandlet din reklamasjon.
Se reklamasjonsfrister i våre salgsbetingelser.
Hent vårt angrerettsskjema, fyll ut og send inn til kundeservice@kalma.no
Hva har jeg som kjøper krav på?
- Retting eller omlevering
Er varen skadet har du som kjøper rett til å få mangelen rettet eller få levert en tilsvarende vare til deg. - Passende prisavslag
Om varen ikke blir rettet eller byttet til tilsvarende vare, har du som kjøper rett til å kreve til passende prisavslag for varen. - Heving av kjøpet
Om mangelen ikke er uvesentlig og varens skade ikke er rettet eller byttet, har du som kjøper rett til å heve kjøpet.